Tuesday, March 25, 2014

Hlovate

Cerita mimpi semalam

Untuk kesekian kalinya, saya bermimpi Hlovate. :) Gemar betul Cik Hlovate ni menyinggah di tidur malam hari saya. Saya pernah kisahkan mimpi saya di sini. Dan semalam jugak mimpikan mimpi yang sama.

Dan untuk ke sekian kalinya, saya tak ingat macam mana rupa Hlovate, yang saya ingat dia pakai tudung agak labuh warna grey.

And again grey!...

Exactly macam mimpi sebelum ni. Sama ada dia memang minat warna grey atau mimpi saya dalam bentuk hitam putih. Hehehe..Sebab saya memang tak minat grey color.




Yo yo o je mimpi macam confirm Hlovate ni perempuan kan..siap bertudung bagai..hehehe..tapi tak kisahlah..

Siapa pun Hlovate, saya memang sayangkan dia kerana Allah. Semoga Allah sentiasa memberi kebaikan pada beliau..semoga Allah merahmati beliau tak kira masa.

p.s Mimpi Hlovate, mimpi la jugak, doa untuk MH370 dan 529 ikhwanul muslimin mesir jangan kita lupa. Yang namanya mukmin ini, tiada senjata yang paling powerful selain dari doa..kan? :)


No comments:

Post a Comment