Wednesday, January 22, 2014

Isteriku 19 tahun ~ CikGadis

Isteriku 19 tahunIsteriku 19 tahun by Cik Gadis
My rating: 3 of 5 stars


Review:

Yeyen dan Kikif..hehe..dah gelak sorang-sorang saya bila baca gelaran manja macam tu..dalam kepala terbayang-bayang hamster duk berlari-lari gembira atas roda dalam sangkar mereka..hahaa..

Pasangan yang dikahwinkan atas wasiat atuk mereka. Zuyyin a.k.a Yeyen tak di sukai olek Akif a.k.a Kikif. Tapi bila dah disatukan bibit-bibit cinta mula timbul. Ada sedikit konflik bila Zuyyin di benci ibu Akif.

Pengakhiran yang gembira.

*Cliche..hehe..pandai je mengomen cliche ye..ingat senang nak menulis farah oii?


Kata saya:
Niat di hati nak mengurangkan dah membaca novel.
Tapi bila baca sinopsis belakang novel, saya pernah baca online kisah ni. Dan ketika itu saya sangat tak sabar menunggu kisah ini dibukukan..

Tapi bila di bukukan, dan selesai baca..hmm...bacaan boleh dibaca..not so bad actually. Mungkin untuk remaja-remaja masa kini barangkali tapi untuk saya yang umur dah nak menginjak 3 series ni kurang kena rasanya dengan jiwa.. :)



View all my reviews

No comments:

Post a Comment